Hardlopen in de regen: zal ik wel of zal ik niet?
Ik hoorde het vanuit mijn warme, comfortabele geluid. Het regende. En niet een klein beetje. Het was het soort regen dat ik gezellig vind, als ik niet van plan ben om te gaan hardlopen. Maar nu vond ik het vervelend. Hardlopen in de regen is toch wat minder comfortabel. Bij twijfel is mijn motto: 'Trek...