Waarom ik de overgang naar de wintertijd als hardloper fijn vind
Vorige week werd de klok verzet naar de wintertijd. En dat vond ik fijn. Niet omdat ik nou zo'n fan ben van 'de klok verzetten' maar omdat het betekent dat het 's ochtends om 7.15 ineens weer licht is als ik ga hardlopen. De laatste weken van de zomertijd moest ik me noodgedwongen weer uitdossen...