Als je grootste vijand je zelf is
Vanmorgen heb ik gestreden met mezelf! Ik was mijn grootste vijand, vanaf het moment dat ik de deur uitstapte in mijn hardloopkleding en de wind mij ongenadig in het gelaat sloeg. 'Ga toch niet, ga toch niet! Het weer is echt té slecht' zette mijn vijand de aanval in, terwijl ik weifelend ons tuinpad afglibberde....