Strakke tights versus wijdere loopbroeken
Ooit volgde ik een cursus chirunning. De instructrice droeg destijds een Nike hardloopbroek met rechte pijpen. Dus geen strakke tights. Omdat ze haar zo geweldig stonden heb ik toen zelf ook zo'n broek gekocht. Ik vond dat die broek diverse voordelen had! Namelijk: Ik durfde er de kinderen beter in naar school te brengen omdat...