Goede Feestdagen gewenst van Ren mama, ren!
Ik laat me niet snel afschrikken door slecht weer. Maar een combinatie van keiharde, snijdend koude wind en regen maakte dat ik vanochtend toch maar koos voor crosstraining. Ik vind het altijd een hel van 45 minuten, maar net als bij hardlopen voel ik me daarna altijd beter. Want niet bewegen is geen optie. Goede...