Hardlopen in de regen - Die-Hard
'Je bent toch niet van suiker?!' zei mijn moeder altijd als het buiten vreselijk hard regende. En dan moesten we gewoon door de stromende regen naar school fietsen. Ik heb nog altijd profijt van die levensles ; ) Het regende pijpenstelen, maar ik vond dat ik gewoon moest gaan hardlopen. Slecht weer bestaat immers niet,...