Hardlopen in de stad vs. hardlopen op het platteland
Toen ik nog in de stad woonde, rende ik toch meestal in het buitengebied. Het nadeel van de stad vond ik de vele zijwegen waar auto's uitkwamen, die dan voorrang hadden. Om maar te zwijgen over stoplichten die altijd net op rood sprongen als ik wilde oversteken. Maar zaterdag reed ik met mijn man mee...