Hardlopen rondom Kerst
Als ik 's ochtends om 7.15 de deur uit ren dan is het behoorlijk donker. Sterker nog, als ik net de deur uit ren zie ik geen hand voor ogen. Op goed geluk hobbel ik dan over de zandweg, en hoop maar dat ik niet per ongeluk in een kuil trap en mijn enkel verzwik....