Hardloopbroek dames bij de Lidl gekocht
Woensdag is de vrije dag van mijn man, en ik als ZZP'er ben heel flexibel. Dus toen hij voorstelde om even wat boodschappen te gaan doen wilde ik wel mee. We bezochten een zogenoemde Lidl XL en daar zag ik een hardloopbroek voor dames. Het was capri-broek en hij kostte maar 4,95! Hardloopbroek dames Lidl...