Hardlopen in het donker is eng
Het is december en dus zijn de dagen kort en de nachten lang. Ik ga altijd om 7.15 hardlopen, maar momenteel is het dan echt nog aardedonker buiten. Zeker op het platteland waar geen lantaarnpaal te vinden is. Dankzij mijn Kalenji runlight kan ik ervoor zorgen dat ik kan zien waar ik loop, maar dat...