Hardloopbroek Action 2014
Op Ren mama, ren vind je regelmatig reviews over goedkope hardloopkleding. Of wat ik zou willen noemen: vriendelijk geprijsde loopkleding. Zelf loop ik al een jaar of drie in een paar capri tights van de Action. Ze zijn helemaal zwart, en ze zijn één van mijn favorieten. Zelfs nu er een gaatje in de bil...